• “Kayıtlar kısa süre sonra kapanıyor! Hemen silahforum.com’a ücretsiz üye olun, sorularınızı paylaşın ve topluluğumuzla bilgi alışverişine katılın. Unutmayın, bir süre sonra sadece referanslı üyelik alımları yapılacaktır.”

EYO44 kullanıcısının son içeriği

  1. E

    İlk Kez Tüfek Alacağım.Pompalı mı Yarı Otomatik mi?

    Selamlar herkese, Forumu bugün keşfettim ve açıkçası burada birçok bilgili kişi olduğunu görünce sizlere danışmak istedim. İlk defa tüfek sahibi olacağım ve öncelikli amacım alan savunması. Bu yüzden pompalı bir tüfek düşünüyorum. Yarı otomatik öneren arkadaşlarım da oldu ama ben kendi kafamda...
Üst